Ο Νόμος του Μέρφυ

1.12.08

DJ Random


Το Σάββατο, που είχαμε το παρτάκι, κρεμάσαμε χρωματιστά φώτα, συνδέσαμε τον υπολογιστή στα (μεγάλα) ηχεία και ήμασταν έτοιμοι. Φρόντισα λοιπόν να βγάλω και μια playlist, με διάφορα κομμάτια. Περιττό να πω ότι δεν εχω ιδέα από ελληνική ποπ και σκυλάδικα (παρντόν, "Μοντέρνα Λαϊκά" όπως τα λέει και η Wikipedia), γιατί απλούστατα δεν βάζω σπίτι να ακούσω τέτοια, δεν μου κάθονται καλά. Η αλήθεια είναι ότι αυτό το είδος το έχω πάρει στραβά από την αρχή, από τότε που ήμουν στο δημοτικό και όλα τα άλλα παιδάκια ακούγανε Καρβέλα, Άντζελα Δημητρίου και Πανταζή ενώ εμένα μου άρεσαν οι C&C Music Factory, οι Snap και στο τσακίρ κέφι άκουγα και Ζαν Μισέλ Ζαρ. Αυτό δε σημάινει βέβαια, ότι θέλοντας και μη , δεν έχω ακούσει ποπ και σκυλάδικα "Μοντέρνα Λαϊκά".

Μου είχαν δώσει λοιπόν ένα μάτσο μουσικές, από τις οποίες διάλεξα στις περισσότερες περιπτώσεις τα πιο χιλιοπαιγμένα, τα πιο γνωστά ή τα πιο χαβαλέ κομμάτια.

Περιττό να πω ότι όσο έπαιζε ξένη μουσική πριν αρχίσει η πλέηλιστ πολύ λίγος κόσμος ενδιαφέρθηκε. Από τη στιγμή που άρχισε να παίζει ελληνική ποπ (π.χ. ετσι πρόχειρα στο μυαλό μου έρχεται η Γαρμπή με το απαύγασμα της αισθητικής τελειότητας "Ακουσε Αγόρι Μου") έγινε πανικός στο ντάνσφλορ. Το ας το πούμε περίεργο για εμένα είναι ότι αυτά τα πράγματα τα ακούνε συνέχεια στο ραδιόφωνο. Και αυτά τα χιλιοπαιγμένα είναι που τελικά έχουν εντυπωθεί και τα χορεύουν. Δεν πα' να παιζα Εφη Θώδη εκείνη τη στιγμή (το οποίο και έκανα, έπαιξα μια άθλια διασκευή που έχει κάνει), όλοι θα χορεύανε. Η μεγαλύτερη πλάκα είναι ότι κάποιοι νομίζανε ότι το έχω ξανακάνει πολλές φορές και ότι ξέρω να ταιριάζω τα κομμάτια και μου ζήτησαν να τους φτιάξω πλέηλιστ για τα επικείμενα πάρτυ τους τις γιορτές που έρχονται.

Αν με ρωτούσε κάποιος σοβαρά λοιπόν θα έλεγα ότι εκτός από την χοντρική ομαδοποίηση ανά είδος μουσικής που έκανα, δεν πείραξα την αρχική λίστα που βγήκε ουσιαστικά ΤΥΧΑΙΑ... Ήμουν ένας πραγματικός DJ Random (συγγνώμη στο φιλαράκι από την Ινδονησία).
Και επαλήθευσα βέβαια ότι για να παίξει κανείς μουσική σε mainstream μαγαζί ή σε mainstream party δεν χρειάζεται ούτε καν να έχει ακούσει ποτέ αυτή τη μουσική, ούτε να κάνει κανένα φοβερό κόπο στο μιξάρισμα.

Αντέ, και το επόμενο βήμα θα είναι να βάζω πρόγραμμα να επιλέγει μόνο του τα κομμάτια από τους φακέλους στο σκληρό δίσκο.

Ετσι για να δείτε πόσο αλλοπρόσαλο ήταν το πρόγραμμα, πατήστε εδώ για να δείτε την πλέηλιστ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σε κάποια φάση πρέπει να κάνουμε ένα playlist με όλα τα τραγούδια της ντροπής που μας αρέσουν.

Ανώνυμος είπε...

oxi re p**sti. Yparxei DJ random.


Ti ma8ainei kaneis....