Ο Νόμος του Μέρφυ

19.12.08

Ψάχνοντας σε παλιά μπακάπ (backup)...

...βρήκα το παρακάτω, μέσα σε ένα CD και είπα να το ανεβάσω για να (ξανα)γελάσουμε... πατήστε εδώ για το βίντεο του ρημίξ που βασίστηκε πάνω στην παρακάτω έρευνα.



Ερευνα πάνω στη δομή τραγουδιού
"τι σου έχω κάνει" - Μαζωνάκης

Τα μέρη του τραγουδιού και οι χρονικές διάρκειές τους
1. intro -- 17.42 sec
2. 1η στροφή -- 14.86 sec
3. Chorus "Τι σου έχω κάνει" (x2) -- 30.18 sec
4. Chorus "Μου ξενοπ****σαι" -- 16.85 sec
5. παραλλαγή intro -- 13.97 sec
6. 2η στροφή -- 14.980 sec
7. Chorus "Τι σου έχω κάνει" (x2) -- 30.18 sec (***)
8. Chorus "Μου ξενοπ****σαι" -- 16.85 sec (***)
9. παραλλαγή intro --13.71 sec
10. Chorus "Μου ξενοπ****σαι" -- 15.24 sec
11. Chorus "Τι σου έχω κάνει" - παραλλαγμένο -- 14.76 sec
12. Μαζεμα πιάτων (πιθανότατα sample απο το μαγαζί που τραγουδούσε) --23.57 sec (***)

(***) : κατά προσέγγιση

total: 3' 44''
Εκ των οποίων καταλαμβάνονται 1' 34'' περίπου ή 42% του χρόνου του "τραγουδιού" από τα chorus, ενώ οι στίχοι των δύο (2) στροφών καταλαμβάνουν μόλις to 13%(!)...

ΣΥΓΚΡΙΣΕΙΣ

Το παραπάνω θεωρείται επιτυχία, γιατί στο "Πόσο μου λείπει" του Volanis
τα αντίστοιχα ποσοστά είναι
-> total: 4' 11''
-> 2' 11'' (52%) περίπου τα chorus
-> 0' 10'' (4% !!!)οι υπόλοιποι στίχοι("λείπεις και βλέπω μέσα στα καλοκαίρια...")

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ

Γενικά δεν είναι να τους εμπιστεύεσαι. Πας να ακούσεις τον "καλλιτέχνη" να "τραγουδήσει" και τελικά διαπιστώνεις ότι όλα κι όλα "τραγουδάει" 3 φορές το ρεφραίν (ή τα ακέραια πολλαπλάσια του, αναλόγως πόσες φορές θα το τραγουδήσει μέσα στο πρόγραμμα του-- στην περίπτωση του Volanis βεβαια το ρεφραίν τραγουδιέται 4,5 φορές που δεν έχει ακέραια πολλαπλάσια). Επίσης είναι παρατηρημένο ότι τα τραγούδια που γίνονται χιτ ειναι κατά μεγάλο ποσοστό τούρκικα, αραβικά, αιγυπτιακά και γενικότερα από λαούς που έχουν στενή σχέση με τα χανουμάκια, το ισκεντέρ κεμπάπ, το σουτζούκι, και το μπουζούκι.


Τώρα που το σκέφτομαι, αυτό το τελευταίο δεν είναι και πολύ "politically correct", θα αρχίσουν να με βρίζουν ρατσιστή στα σχόλια του ποστ...!!!


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Και ούτε καν! Προσωπικά πιστεύω οτι ένα καλό ισκεντέρ κεμπάμπ ή ένα σουντζούκι μπορεί να είναι πραγματικό αριστούργημα.