Ο Νόμος του Μέρφυ

30.1.09

Το κομμάτι της εβδομάδας: Calexico - Inspiración


Η πρώτη φορά που άκουσα Calexico πρέπει να ήταν το '98, λογικά, γιατί είχαν βγάλει τότε ένα ωραίο δισκάκι με τίτλο The Black Light. Για πολλά χρόνια δεν είχα ψάξει να ξανακουσω τίποτα από αυτούς, άλλωστε το Black Light ήταν πολύ καλό μεν, αλλά όχι τόσο κοντά στα γούστα μου εκείνο τον καιρό ώστε να με κάνει fan.

Προσφάτως λοιπόν οι Calexico έβγαλαν ένα ακόμα καλό δίσκο, το Carried to Dust, από το οποίο ένα τραγούδι με ισπανόφωνο στίχο μου τράβηξε την προσοχή... το "Inspiración". Ακούστε το και απολαύστε (δυστυχώς το live το αδικεί....)

Δική μου ελεύθερη μετάφραση:
----------------------------
Τραγουδάω από την καρδιά μου / κι εσύ φίλε μου εμπνέεις τα βήματά μου
Γυρνάω τον κόσμο γνωρίζοντας κόσμο / Όμως ποτέ δεν βρήκα κάποιον σαν κι εσένα

Κοίτα με, είμαι ακόμα εδώ / Αν θα μπορούσες να με κοιτάξεις και να σκέφτεσαι εμένα
Αλλά σήμερα ειναι πολύ αργά για να σου πω ότι άλλαξα / Με ποναει, με πονάει που δεν είσαι πια εδώ

Είναι πια πολύ αργά/ να σου πω ότι άλλαξα

Κοίτα με, είμαι ακόμα εδώ / Αν θα μπορούσες να με κοιτάξεις και να σκέφτεσαι εμένα
Αλλά σήμερα ειναι πολύ αργά για να σου πω ότι άλλαξα / Με ποναει, με πονάει που δεν είσαι πια εδώ

(ψυχοπονιάρικο ε;)

Δεν υπάρχουν σχόλια: