Ο Νόμος του Μέρφυ

26.1.09

Τι βρήκα πάλι ο άτιμος στα παλιά μου τα αρχεία

Τελικά για άλλο έψαχνα και έπιασα λαβράκι...
Σας παραθέτω απόσπασμα από το τέλος της επιστολής που έχω στείλει σαν απάντηση σε αγγελία για εργασία, κυρίως για να γελάσετε.

[.....]Θα το εκτιμούσα ιδιαίτερα αν μου δίνατε την ευκαιρία μιας προσωπικής συνέντευξης, ώστε να σας αναλύσω τις γνώσεις και τις ικανότητες που έχω αποκτήσει καθώς και να γνωρίσετε καλύτερα τα προσωπικά χαρακτηριστικά που με διακρίνουν.

Πιστεύω ακράδαντα ότι μπορώ να ανταποκριθώ, καταβάλλοντας κάθε δυνατή προσπάθεια, στα καθήκοντα τα οποία ελπίζω να μου αναθέσετε, γι’ αυτό και αναμένω σύντομα απάντησή σας.

Κ*******, 1 Απριλίου 2004

Με Εκτίμηση,[....]


Και έχω το εξής ερώτημα τώρα, κυρίως για τον εαυτό μου. Σοβαρά τωρα;!; Στέλνεις πρωταπριλιά απάντηση σε αγγελία και περιμένεις και απάντηση; (οπως βλέπετε δεν σχολίασα καν το κείμενο, που είναι ολίγον τι προ-κατ)


1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Αυτή είναι προ-κάτ? Που να δείς εδώ κάτι προ-κάτ που δίνουμε!
Πάντως για πρωταπριλιάτικο, καλό μου ακούγεται!