Ο Νόμος του Μέρφυ

30.3.11

Το κομμάτι της εβδομάδας: Orbital - The Box

Το ότι έχω καιρό να βάλω μουσική στο blog αντικατοπτρίζει τη γενικότερη βαρεμάρα που με έχει πιάσει να γράψω οτιδήποτε στο blog. Οι συνδαιτυμόνες του παρόντος ιστότοπου είμαι σίγουρος ότι με καταλαβαίνουν απόλυτα.
Νομίζω ότι η διάθεσή μου πάει με την εποχή: ο καιρός έχει γίνει πιο ανοιξιάτικος και ταυτόχρονα έχω περισσότερη όρεξη να κάνω κάποια πράγματα!

Στο προκείμενο λοιπόν: Orbital - The Box. Ένα κλασσικό αγαπημένο, από τα κομμάτια που άκουγα την άνοιξη του '97, όταν ακόμα ήμουν σαφώς επηρεασμένος ακόμα από το μουσικό momentum της άνοιξης -πανελλαδικές- και του χειμώνα του '96 -το χαμένο εξάμηνο πριν τη σχολή... ο Life FM  (ραδιοφωνικός σταθμός του Γ. Σανιέ) έπαιζε πάντα όταν βρισκόμουν στο δωμάτιό μου.

Στο κλιπ του κομματιού , το οποίο μάλιστα είναι το Part 2 (το Part 1 είναι πολύ πιο low-beat) παίζει η Τίλντα Σουίντον, γνωστή τώρα για τους ρόλους της στα "Χρονικά της Νάρνια" και "Constantine". Το βίντεο είναι ένα time-lapse στο οποίο η πρωταγωνίστρια πηγαίνει σε διάφορα μέρη και παρατηρεί την δραστηριότητα, ενώ ο χρόνος κυλάει πολύ πιο γρήγορα για τους άλλους. Φαντάζομαι τι πιάσιμο θα είχε η γυναίκα μετά τα γυρίσματα...

Δεν υπάρχουν σχόλια: