Ο Νόμος του Μέρφυ

22.3.11

Με πνίγει το δίκιο

Έξαλλος είμαι. Δεύτερη φορά μέσα στον τελευταίο χρόνο που μου ανοίξανε το αυτοκίνητο για να μου πάρουν το cd player - παρόλο που ήταν σε σχετικά κρυφό μέρος η μάσκα του, τη βρήκαν. Το κοινό σημείο και την πρώτη φορά και αυτή, είναι ότι το αυτοκίνητο είχε μείνει αχρησιμοποίητο 2 μέρες και ότι βρήκα μια τρύπα δίπλα στην κλειδαριά, που -απίστευτο- δεν χάλασε την κλειδαριά. Στο μεταξύ το όχημα είναι ο γνωστός και ως "Αστραχάν", που είναι και ελαφρώς λαβωμένος (σπασμένο φανάρι, κάποιες γρατζουνιές από δω κι από εκεί). Απορώ γιατί το έχουν σταμπάρει... σαν αγροτικό είναι, κάθε άλλο παρά ακριβό αυτοκίνητο θα το έλεγες.

 Τόσα χρόνια που έμενα σε υποτιθέμενα πιο "εγκληματική" περιοχή δεν είχα ποτέ τόσα κρούσματα κλοπής (μου είχε τύχει ακόμα και να ξεχάσω ξεκλείδωτο το αμάξι). Εδώ που είμαι τώρα, τον τελευταίο χρόνο με κλέψανε 3 φορές - αν υπολογίσεις και τη ρόδα ποδηλάτου που μου φάγανε πρόσφατα. Αυτό που λένε πάντως ότι οι μικροκλοπές έχουν αυξηθεί λόγω κρίσης ισχύει. Λες να με γκαντεμιάσανε όλα αυτά τα ποστ που έχω κάνει για τον επίτιμο;
 

2 σχόλια:

Panagiotis Giannakis είπε...

Με ισοφάρισες. Μια φορά είχαν ανοίξει το LADA (θυμάσαι Βρέκε?) και μία το Πεζότ. Στην περίπτωση του Lada μου πήραν το ραδιοκασετόφωνο και μόλις είδαν πόσο ακριβό ήταν το άφησαν πάλι. Στην δεύτερη περίπτωση δεν πήραν τίποτα. Μονάχα την πόρτα μου στράβωσαν. Και τότε μου το είχαν ανοίξει στην παραλιακή, το είχα δώσει στον Τιμο να πάει στην δουλειά γιατί είχε το δικό του στο συνεργείο.
To ποδήλατο μου το έχουν κλέψει άπειρες φορές τα τσιγγανόπουλα της γειτονιάς αλλά την επόμενη μέρα πάντα το έβρισκα κάπου παρατημένο.

Ανώνυμος είπε...

χε, θυμάμαι...
Βασικά εκείνο το βράδυ είχαμε περάσει τόσο πολύ καλά, που μάλλον διαπράξαμε ύβρη και ήταν σίγουρο οτι κάτι θα πάει στραβά. Δε λές καλά που ήταν μόνο αυτό...

Εδώ δεν έχουμε κλοπές. Απλά μου τρακάρουν το αμάξι κάθε 9 μήνες περίπου. Το τελευταίο έγινε τα Χριστούγεννα. Μου

καταστρέψανε την πόρτα και το τζάμι της. Τώρα το φθινόπωρο πάλι. Βλέπεις επειδή δεν τρακάρω απο μόνος μου, πάντα έρχεται κάποιος. Απ΄ ότι φαίνεται υπάρχει αξίωμα, το αξίωμα "Vrkekman", που λέει: "Το αμάξι θα τρακάρει είτε

είσαι μέσα είτε όχι"
Στην αρχή μου κακοφαινόταν αλλά μετά έφτασα στο στάδιο της αποδοχής. Ε, τί να κάνω...?


(παρεμπιπτόντως έχω αφήσει κάτι σχόλια σε άλλα ποστ αλλά δεν φαίνονται ρε γαμώτη. Αναγκάστηκα και έφτιαξα αλλο ένα λογαριασμό στο typepad, ότι κι αν ειναι κι αυτό μπας και δώ προκοπή)