Ο Νόμος του Μέρφυ

20.9.10

Επιτέλους! Κάνανε το αυτονόητο.

Νομίζω ότι επιτέλους αρχίζουν να βάζουν λίγο μυαλό εδώ στην Ελλάδα κάποια μαγαζιά. Έχουμε ένα netbook , αντίγραφο του MSI Wind U100, από μεγάλη αλυσίδα ειδών με υπολογιστές. Τη συγκεκριμένη αλυσίδα η αλήθεια είναι ότι την ακολουθούσαν διάφορες φήμες περί ασυνέπειας όσον αφορά το σέρβις και τις προσφορές της.

Έτσι, όταν κάηκε ο φορτιστής του netbook, δεν ήλπιζα ότι θα πάω εκεί στο σέρβις τους και θα μου φερθούν σαν άνθρωπο. Αντίθετα, κόντεψα να πάθω αυτό που λένε "άι σιχτίρ εσύ κι ο γρύλος σου". Γενικά η εμπειρία μου από τα σέρβις διάφορων εταιριών είναι ότι προσπαθούν να σου κάνουν τη ζωή δύσκολη και να πληρώσεις όσο περισσότερα γίνεται από την τσέπη σου, ενώ προσπαθούν να αποφύγουν τους όρους της εγγύησης με διάφορα κόλπα.

Όχι όμως το συγκεκριμένο σέρβις.

Όταν λοιπόν πήγα εκεί, σκεφτόμουν ότι θα μου δημιουργήσουν πρόβλημα επειδή δεν είχα την απόδειξη, ώστε να επιβεβαιώσω την τριετή εγγύηση. Όχι μόνο δεν είχα κανένα πρόβλημα , αλλά έφυγα μέσα σε 5 λεπτά, έχοντας μαζί μου τον καινούριο φορτιστή. Επιπλέον, όταν η Καλή Σύζυγος ζήτησε ένα αντίγραφο της απόδειξης που είχαμε χάσει, η Εξυπηρετική Υπάλληλος μας έδωσε την απόδειξη χωρίς δεύτερη κουβέντα, μετά από μια μικρή συνεννόηση με τον Συμπαθή Υπάλληλο.

Και ρωτάω τώρα εγώ: δεν με κέρδισε; Δεν είναι αυτονόητο ότι όλοι έτσι θα έπρεπε να φέρονται στους πελάτες τους;

Υ.Γ.: υπάρχει και η άλλη πλευρά βέβαια: πριν από μένα στην ουρά ήταν ένας τύπος, που έσπασε την οθόνη του καινούριου κινητού του γιατί το είχε βάλει στην μπροστινή τσέπη και έκατσε σε καρέκλα, και ήθελε αντικατάσταση του ως ελαττωματικού, ισχυριζόμενος ότι δεν είναι φυσιολογικό να σπάει η οθόνη ενός κινητού με την παραμικρή πίεση...

Υ.Γ.2: Γιατί να πρέπει κάποιος να κρατάει την απόδειξη σαν εγγύηση, αφού αντί για τη χαρτούρα υπάρχουν βάσεις δεδομένων που αποθηκεύουν τόσο την ημερομηνία αγοράς όσο και το S/N του κάθε προϊόντος;

2 σχόλια:

Panagiotis Giannakis είπε...

Και πάνω που σκεφτόμουν να γράψω κάτι για την εμπειρία μας από την αγορά κάποιων πραγμάτων από το eB@y τελικά με κέρδισε η βαρεμάρα.
Εσύ βλέπω οτι έκανες αυτό το ένα βήμα παραπάνω. Καλώς εχόντων των πραγμάτων σύντομα θα κάνω και εγώ ένα πόστ για το customer service....

Cornholio CyrX είπε...

Μου έκανε τεράστια εντύπωση που δεν βρίστηκα με το c.service, και έμεινα εμβρόντητος όταν με εξυπηρέτησαν επί τόπου...