Ο Νόμος του Μέρφυ

19.7.09

Το κομμάτι της εβδομάδας: Alpha Blondy - Sébé Allah Y'é.

Για χρόνια πολλά άκουγα αυτό το τραγούδι στο ραδιόφωνο και δεν ήξερα τι ήταν. Μέχρι που με παίρνει ο Παναγιώτης τηλέφωνο και μου λέει "Είμαι στο 'Αντώνης Τρίτσης' και μόλις πήρα χαμπάρι ότι θα παίξει ο Alpha Blondy εδώ, reggae και τέτοια" και λέω (σαν αρχάριος που ήμουν τότε) "Alpha Blondy? Ακουστά τον έχω, αλλά δε θυμάμαι ποιος είναι". Μόλις μου τραγούδησε αυτό το τραγουδάκι κατάλαβα.

Μετά το έψαξα και το βρήκα. Πολύ καλό και καλοκαιρινό (στη μελωδία του). Οι στίχοι, από τη άλλη, είναι στα αραβικά και λένε περίπου "Ο Θεός είναι ένας". Θρησκευτικοί, όπως στα περισσότερα τραγούδια του Alpha Blondy.

Αντε. Τα λέμε την άλλη εβδομάδα που θα γυρίσω!

4 σχόλια:

Panagiotis Giannakis είπε...

Με ξενέρωσες... και εγώ που νόμιζα οτι μίλαγε για κατα-γάλανες παραλίες και αιώρες ανάμεσα σε φοίνικες...

Cornholio CyrX είπε...

κι εγώ ξενέρωσα φίλε!!

Ανώνυμος είπε...

aste re seis,
egw 8ymamai se toyta ta meri, itan merikoi typoi poy to xoreyan ki olas (se kati "ntisko" tis epoxis ekeinis).
Apo tin alli bebaia mallon xoreyan kai to labanta meta, alla 8elw na pw...

Cornholio CyrX είπε...

χαχαχα... To lambada...
"Τσοράντο σε φοΐ κουέμ ουμ ντία σο με φες τσοράαααρ"