Ο Νόμος του Μέρφυ

16.2.09

βραβείο e-βραδύτητας: e-shop πιο αργό κι από τα κανονικά μαγαζιά.


Εδώ και μια εβδομάδα, περιμένω ακόμα να παραλάβω την παραγγελία μου από το Χ κατάστημα ειδών πληροφορικής. Ισχυρίζονται, ότι αύριο επιτέλους θα είναι στα χέρια μου.

Η εμπειρία που έχω από το e-shopping γενικά είναι η εξής: μπαίνω, αγοράζω, μου στέλνουν στο χρόνο που έχουν πει από την αρχή.Δηλαδή θα μου πουν 1 μερα ή 1 μήνα ή 10 εβδομάδες, αλλά θα κάνουν τόσο. Αυτή συνήθως είναι η εμπειρία του e-shopping από μαγαζιά του εξωτερικού, καθώς και σε πάρα πολλά ελληνικά τελευταία. Αυτά που συνήθως πάσχουν, είναι και τα μεγαλύτερα, από ότι φαίνεται.

Και θα διηγηθώ την ιστορία μου, χωρίς να πω ποιο κατάστημα είναι γιατί θέλω να πιστεύω ότι δεν το έχουν σύστημα να δουλεύουν έτσι κανονικά και ότι ήταν μια κακιά στιγμή.

Έχω παραγγείλει λοιπόν ένα PNA για να το κάνω δώρο, όμως δεν θέλω να το παραλάβω εγώ, αλλά αυτός στον οποίο το κάνω δώρο, εκτός Αθήνας.

Πρώτο τηλεφώνημα. "Υπάρχει πρόβλημα με την παραγγελία σας -- δεν μπορεί να παραλάβει άλλος εκτός από εσάς, γιατί έχετε δηλώσει ότι θέλετε να πληρωθεί με την πιστωτική σας κάρτα. Πρέπει να πληρώσετε στο πιο κοντινό σας κατάστημα."
Πάει στα κομμάτια λέω, αφού είναι για λόγους ασφαλείας, ας το δοκιμάσουμε κι αυτό. (Φανταστείτε όμως να μου το ζήταγε το Amazon αυτό το πράγμα... πλάκα δε θα είχε ένα ταξιδάκι στην Αμερική για να πληρώσω αυτοπροσώπως;)

Δεύτερο τηλεφώνημα. Μετά από μέρες πήρα εγώ, γιατί ενώ δήλωναν ότι σε 24 ώρες θα ήταν διαθέσιμο το προϊόν, είχε ήδη κάνει 4 μέρες να φτάσει στον προορισμό, και αυτός που το παραλάμβανε δεν θα ήταν πια εκεί. Περιττό να πω πως είχε περάσει και η γιορτή, και δώρο δεν πήρε. Δηλώνω λοιπόν να αλλάξουν τη διεύθυνση παραλαβής, να έρθει σε εμένα τελικά.

Τρίτο τηλεφώνημα. "Γεια σας, θα το έχετε την Τρίτη(σημείωση, 8 μέρες μετά την παραγγελία)... θα είστε το πρωί της Τρίτης σπίτι σας;" Και βέβαια δεν θα είμαι. Εκτός και αν πάρω άδεια για να παραλάβω παραγγελία σπίτι. Δεν μπορούμε να κανονίσουμε κάποια ώρα μετά τις 3.30 που θα είμαι σπίτι; "Όχι, γιατί δεν ξέρουμε αν θα βρίσκεται το φορτηγό στην περιοχή σας". Λογικό μεν, όχι αποδεκτό και όχι εξυπηρετικό όμως. Αυτό που με σκότωσε βέβαια ήταν η λύση που μου έδωσε μετά. "Υπαρχει ένα τελευταίο κομμάτι στο κατάστημά μας στην <εδώ βάλτε περιοχή που να σας φαίνεται οτι είναι στην άλλη άκρη του κόσμου>".

Όπως καταλαβαίνετε, διαμαρτυρήθηκα έντονα για όλα τα παραπάνω και είπα στον υπάλληλο πώς κάνουν τη δουλειά άλλα e-shops, τις περισσότερες φορές χωρίς να χρεώνουν μεταφορικά ακόμα και για μικρες παραγγελίες, χωρίς να πηγαίνεις στο μαγαζί να πληρώνεις, και χωρίς να περιμένεις μια βδομάδα. Δεν μου έχει ξανατύχει σε αγορά μέσω Internet τέτοιο χουνέρι. Κατέληξα, ότι ή πρέπει να βρουν αποδεκτή λύση μέχρι την Τρίτη, ή ακυρώνω την παραγγελία και επιλέγω κάποιο άλλο κατάστημα που θα μου το φέρει σε 2 μέρες. Ο μόνος λόγος που παρείγγειλα πρώτη φορά από αυτούς (και τελευταία), ήταν ότι κάποιος μου είχε πει ότι στις τηλεφωνικές παραγγελίες δουλεύουν πολύ καλά. Η δικαιολογία ήταν ότι δεν είχαν παραλάβει ακόμα το προϊόν, το οποίο όμως όπως τους έλεγα, σύμφωνα την ένδειξη στο website , θα ήταν διαθέσιμο από την επόμενη μέρα της παραγγελίας.

Πιστεύω πως με την πληθώρα e-shops που υπάρχουν πλέον και είναι αξιόπιστα, ότι στις μεγάλες αλυσίδες θα έπρεπε να προσέχουν ακόμα περισσότερο να εξυπηρετούν σωστά τον πελάτη. Δεν συνηθίζω ούτε ιδιότροπος να είμαι, ούτε μου αρέσει να υποδεικνύω στους άλλους πως να κάνουν σωστά τη δουλειά τους. Δε μου αρέσει όμως επίσης, ένα ηλεκτρονικό μαγαζί να με ταλαιπωρεί περισσότερο από ότι αν είχα βγει να αγοράσω κατευθείαν κάτι από τα μαγαζιά, γιατί το ίδιο το ηλεκτρονικό μαγαζί χάνει το λόγο ύπαρξής του.

[UPDATE: τελικά δεν μου παρέδωσαν καν την παραγγελία σπίτι μου, αλλά το άφησαν στο κοντινότερο μαγαζί για να το πάρω-- είναι κοντά μεν, και με πήραν τηλέφωνο πριν πάρουν πρωτοβουλία, αλλά τελικά αποδείχτηκε ότι δεν είχα κανένα απολύτως λόγο εξ αρχής να το παραγγείλω μέσω του website... αθανατο ελληνικό δαιμόνιο]

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αντώνη:
α) Για να σου λύσω την απορία, παράγγειλα βιβλίο από το Εδιμβουργο και έδωσα ώς διεύθυνση παραλάβης το Stafford για να το παραλάβει η Iwona. Παραδώθηκε κανονικά χωρίς κανένα πρόβλημα
β)Τι είναι το PNA γιατι το γκογκλλλ λέει Peptide Νucleic Αcid
γ) Μου αρέσει που το πόστ σου είναι παραμετρέ... (εδώ βάλτε περιοχή που να σας φαίνεται οτι είναι στην άλλη άκρη του κόσμου)

Ανώνυμος είπε...

PNA : γενική ονομασία για το Personal Navigation Assistant...
κοινώς GPS Navigator

http://en.wikipedia.org/wiki/Personal_Navigation_Assistant

Ανώνυμος είπε...

Ελλά το μεγαλείο σου!!!!
Την καλησπέρα μου