Ο Νόμος του Μέρφυ

8.11.08

Το κομμάτι της εβδομάδας: Metallica - One

Σήμερα ένα παιδί μου θύμισε τι άκουγα όταν ήμουν στην ηλικία του: Metallica.
Κάποτε μου άρεσαν πολύ... μετά όμως αποφάσισαν να απολύσουν τον Newsted, o Hetfield αποφάσισε να γίνει στοργικός πατέρας και να αποτοξινωθεί από ναρκωτικά και αλκοολ, ο Ulrich ασχολιόταν με το πως θα πάει κόντρα στον Hetfield για προσωπικούς λόγους και ο μόνος τελικά που κρατούσε το γκρουπ ήταν ο φουκαράς ο Hammett (ικανότατος κιθαρίστας, παρεμπιπτόντως). Όποιος έχει δει το "Some Kind of Monster" στο οποίο οι (γραφικοί πλέον) Metallica αποφάσισαν να γυρίσουν σε βίντεο όλη την group therapy τους και να το πουλήσουν, καταλαβαίνει αμέσως τι θέλω να πω.

Αποφάσισα να βάλω εδώ ένα από τα κομμάτια που θεωρώ ότι τους έκαναν πασίγνωστους στο ευρύτερο και εκτός μέταλ κοινό. Το βίντεο του τραγουδιού έχει εκτενή μέρη από την ταινία "Johnny Got His Gun" (έχει προβληθεί εδώ με τον τίτλο : "Ο Τζόνι πήρε τ' όπλο του"), η οποία είναι , μετά το Blood Diamond, ίσως η πιο καταθλιπτική ταινία που έχω δει (πολύ καλή όμως).

Χαιρετίσματα μέχρι το επόμενο ποστ.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Για κάποιο μυστήριο λόγο η Heavy metal σκηνή με άφησε εντελώς αδιάφορο. Στο γυμνάσιο είχα έναν φίλο του οποίου όλη η ζωή ήταν το heavy metal (μπλουζάκια Iron maiden κτλ κτλ) αλλά παρόλα αυτά δεν κατάφερε ποτέ να μου τραβήξει την προσοχή.
Θεωρούσα την μουσική αυτή πολύ δυνατή, δυσκολευόμουν να ακούσω παραπάνω από 2 τραγούδια στην σειρά (παρεμπιπτόντως, δυσκολευόμουν να ακούσω δυνατά το Child in Time των Deep Purple).
Παρεμπιπτόντως, καθώς έγραφα αυτή το σχόλιο, η Ιβόνα ήρθε και μου είπε οτι διάβασε στο Pudelek (κάνε κλίκ εδώ να δεις τι εστεί Pudelek http://www.pudelek.pl/ ) ότι ο ένας από αυτούς δήλωσε gay.
Χρήσιμες πληροφορίες από αξιόπιστες πηγές...

Ανώνυμος είπε...

etsi eksigountai kapoia pragmata!!!