Ο Νόμος του Μέρφυ

2.6.08

Νέα στήλη του blog - Usura - "Open Your Mind"

Χαίρετε.
Αφού έβαζα που έβαζα τακτικά "το κομμάτι της εβδομάδας" στη δεξιά στήλη, αποφάσισα να ρίχνω μαζί και την ιστορία που να λέει πως στο καλό βρέθηκε αυτό το κομμάτι στη δεξιά στήλη. Και να η πρώτη ιστορία...

Το κομμάτι της εβδομάδας: "Open Your Mind"
Ήταν 1993; Δεν το θυμάμαι ακριβώς... Ήμασταν Κέρκυρα, στο σπίτι της θείας μου... τα μεγαλύτερα παιδιά, η αδελφή μου και τα ξαδέλφια μου δηλαδή, ετοιμάζονταν να βγουν. Εγώ πάλι, αρκετά μικρότερος, τους φθονούσα ιδιαίτερα γι αυτό. Το μόνο που μπορούσα να κάνω, ήταν να ακούσω μουσική μαζί τους μέχρι να φύγουν.

Στην τηλεόραση παίζει το "Plastic Dreams", και μόλις τελειώνει μπαίνει αυτό το περίεργο βίντεοκλιπ με τα περίεργα σχήματα, χρώματα και μου τραβάει το ενδιαφέρον. Οι υπόλοιποι, καθώς ετοιμάζονται, απλά κοντοστέκονται να δουν το κλιπ. Είναι η πρώτη φορά που βλέπω το "Open Your Mind" των U.S.U.R.A, ένα old school techno-house κομμάτι, και μου κάνει τόση εντύπωση που μετά από χρόνια, τα assembly demos μου θυμίζουν αυτά που έβλεπα στο κλιπ.
Ορίστε λοιπόν το κλιπ, που μπορείτε να το δείτε και στη δεξιά στήλη.
Ε, εντάξει !!! Πιτσιρίκι ήμουνα... εντυπωσιαζόμουν εύκολα τότε. Άσχετα από αυτό, νομίζω πως η house εκείνης της εποχής ακουγόταν πολύ όμορφα, σε σχέση με την τωρινή, που πραγματικά εκτός από ελάχιστες εξαιρέσεις δε μου λέει τίποτα.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Poly kalo kommataki.

MTV ki agios o 8eos.

(arkei na eisai gyrw sta trianta soy)

Ανώνυμος είπε...

Ego pali proti fora to akouo...
Ekeini tin periodo akouga rock-ies, opote....

Ανώνυμος είπε...

kitsos: Ευτυχώς που υπάρχει και το streaming video και μπορούμε να βρούμε τέτοια κλιπάκια ονλάιν.

giannakis: εγώ τότε άκουγα μέταλ σχεδόν αποκλειστικά. Αυτό και μερικά άλλα άρχισαν να μου αλλάζουν τα μουσικά γούστα.