Ο Νόμος του Μέρφυ

25.5.08

Πολλοί γάμοι τελευταία...

Επειδή είμαι "παθώς και μαθώς"[1] , είπα να σας δώσω τα φώτα μου σαν άνθρωπος που είμαι 3 εβδομάδες παντρεμένος.

Βλέπω αυτή τη στιγμή την κορυφαία ταινία "Νύχτα γάμου" και άκουσα την εξής κορυφαία φράση:

"Όταν ένας άντρας παντρεύεται [...] σταματάει να ακούει τη μαμά του και ακούει τη γυναίκα του" (Πέπη -- Μάρθα Καραγιάννη).

Fatal Flaw #1 : ο άντρας πάντα πρέπει κάποιαν να ακούει.
Fatal Flaw #2 : ο άντρας δεν έχει καμία γνώμη.

Ένα έχω εγώ να πώ: ΌΤΑΝ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΚΟΥΛΟΥΡΑ, ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΛΥΚΕΣ ΚΙ ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΠΑΝΤΟΦΛΑ.

Άλλες εκπαιδευτικές ταινίες:
[1]"Η δε γυνή να φοβείται τον άνδρα"
[2]"Γάμος αλά ελληνικά"
[3]"Μια τρελή τρελή οικογένεια"

ΠΡΩΤΟΥ ΠΑΝΤΡΕΥΤΕΙΤΕ... ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΟΛΕΣ!!! ΕΙΝΑΙ ΖΩΤΙΚΗΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ.

Υ.Γ.1: Πλάκα κάνω.


Υ.Γ.2: Αγνοήστε το Υ.Γ.1 - το έγραψα γιατί μέχρι εκεί μπορεί να διαβάζει και η γυναίκα μου, χεχεχεχε...

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Behold the mighty power of "pantoufle"


http://www.jcherche.com/documents/photo/BIG_20070510152232.jpg