Ο Νόμος του Μέρφυ

6.1.10

e-shopping part 0x03

Τελικά αυτά τα μαγαζιά εδώ δεν βαζουν μυαλό. Ένα e-shop που είναι 400μ από το σπίτι μου χρεώνει το 3 ευρώ μεταφορικά -αν και η αλήθεια είναι ότι σου δίνει τη δυνατότητα παραλαβής από το κατάστημα- ενώ μαγαζί που είναι στο Hong-Kong μου στέλνει παρόμοιο προϊόν (ή μαλλον καλύτερο), που όμως δεν το έβρισκα σε κανένα μαγαζί εδώ, με επιβάρυνση μόλις 3 δολάρια ΗΠΑ, ήτοι 2 ευρώ και 10 λεπτά!

Μαντέψτε από που παρήγγειλα...

ΥΓ: το εν λόγω προϊόν, ένα ασύρματο πληκτρολόγιο, που έχει και multitouch trackpad αντί ποντικιού και θα χρησιμεύσει για τον Πι-Σι που είναι πεταμένος μόνιμα στο σαλόνι και συνδεδεμένος με την τιβί:

2 σχόλια:

Panagiotis Giannakis είπε...

Πολυγραφότατος βλέπω Mr-Cyrix (ή εγώ έχω καιρό να περάσω από το μπλόγκ σου). Είναι το Αϊ-Βασιλιάτικο δώρο αυτό?

Cornholio CyrX είπε...

Όχι, αυτό είναι για τη γιορτή μου!!!