Ο Νόμος του Μέρφυ

25.9.09

Το κομμάτι της εβδομάδας: Astral Projection - People Can Fly


Μετά από κάμποσο καιρό, βρήκα ευκαιρία να βάλω κανα δυο πόστ.

Έγινε το Σάββατο ένα μεγάλο πάρτι και όταν λέμε μεγάλο, ήταν τρία stages σε τρεις μεγάλους χώρους : την Ιερά Οδό, το VOX και το Odyssey. Λεγόταν 4G Festival και η αλήθεια είναι ότι αν δεν μου το έλεγε η συνάδελφος κλάμπερ, δεν θα είχα πάρει μυρωδιά! Δεν πήγα, πάντως... έχω αποκοπεί τελείως από αυτού του είδους τη μουσική από τότε που σταμάτησαν οι SUBURBiA (αλήθεια, τι να γίνονται αυτά τα παιδιά;).

Στο φεστιβάλ 4G λοιπόν παίζανε οι Astral Projection - κλασσικοί ψυχεδελο-τρανσάδες με πολλή προϋπηρεσία. Έτσι κι εγώ είπα να τους αφιερώσω το σημερινό "κομμάτι της εβδομάδας". Το "People can fly" ίσως να θεωρηθεί από τους πιο προχωρημένους πολύ mainstream, αλλά είναι ένα από τα πιο γνωστά τους κομμάτια...

Έχει μουσειακή αξία να δείτε το βίντεο κλιπ, το οποίο μοιάζει εκπληκτικά με τα εφέ του Geiss και επίσης με πολλά από τα Assembly demos της εποχής.

Πάντα μου άρεσε το sample -- ο David Duchovny λέει:

"When you dream there are no rules. People can fly. Anything can happen. Sometimes there's a moment as you're waking and you become aware of the real world around you, but you are still dreaming. You may think you can fly but you better not try"

1 σχόλιο:

Panagiotis Giannakis είπε...

Πλέον έχω ξεκόψει από αυτό το είδος μουσικής. Δυσκολεύομαι να την ακούσω, ακόμη και αν γινόταν ένα suburbia event, όσο και να θα ήθελα να πάω για χάρη των παλιών καιρών, μάλλον δεν θα άντεχα για πολύ.