Ο Νόμος του Μέρφυ

22.9.08

Πανευρωπαϊκή Ημέρα Χωρίς Αυτοκίνητο...

Η Ε.Ο. Αθηνών - Λαμίας την `ημέρα χωρίς αυτοκίνητο`
Και εγώ και άλλοι, σήμερα τιμήσαμε την ημέρα χωρίς αυτοκίνητο κάνοντας καθιστική διαμαρτυρία στην Εθνική...

Πραγματικά το μόνο πράγμα που "έκατσε" ήταν τα σταματημένα αυτοκίνητα.

Προσπαθώ να βρω τρόπο να κάνω 56 χιλιόμετρα κάθε μέρα (μετ'επιστροφής) από Μαρούσι - Σαλαμίνα, χωρίς να κάνω χρόνο 3 ώρες (μόνο για να πάω).

Έχω δοκιμάσει τους εξής συνδυασμούς:

1. ΗΣΑΠ -> καραβάκι από Πειραιά - Παλούκια (ΗΣΑΠ+καραβάκι=υπερβολικός χρόνος και πολλά λεφτά στο καραβάκι)
2. Αττική Οδό -> καραβάκι από Πέραμα Νέας Περάμου > Φανερωμένη. (γρήγορο, αλλά 85 χλμ αλέ ρετούρ + διόδια + καραβάκι=απελπιστικά πολλά λεφτά).
3. Εθνική Οδό -> Π.Ραλλη -> Λαμπράκη -> Πέραμα -> καραβάκι για Παλούκια (η πιο υποφερτή λύση μέτριου χρονου και υποφερτών χρημάτων αλλά με το πρόβλημα του ότι αν συη Κηφισίας το απόγευμα της `μέρας χωρίς αυτοκίνητο`ναντήσεις μποτιλιάρισμα την πάτησες)

Θέλω να δοκιμάσω και τον Προαστιακό->Ν. Πέραμο->Πέραμα Ν. Περάμου->Καραβάκι για Φανερωμένη. Το πρόβλημα είναι ότι στη Ν. Πέραμο δεν πρέπει να έχει τακτική συγκοινωνία για να πας στα καραβάκια, όπως και στη Σαλαμίνα στη Φανερωμένη (έχει μόνο 1 λεωφορείο ανα ώρα).

Αν έχει κάποιος να προτείνει κάποιο κόλπο, ας το πει...
Εχω δοκιμάσει τα πάντα, ακόμα και το Ούλτρεξ.

Χωρίς συγκοινωνίες, άντε να πας χωρίς αυτοκίνητο. Θέλουμε να λεγόμαστε μετά και ευρωπαίοι. Από ότι φαίνεται, άλλοι παίρνουνε τα Ευρώ και άλλοι τρώνε τα Πέη όμως.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

AAAAAAA!

(sxolio an8rwpoy poy efyge apo A8ina giati den ta antexe kati tetoia))

----
Vman

Ανώνυμος είπε...

Κοίταγα τα παλιότερα σου πόστ, αυτό μου είχε ξεφύγει, τώρα το είδα.
Το καλοκαίρι του 2002 που ήμουν φαντάρος, από τον Καρέα που ήταν το στρατόπεδο, έφευγα στις 3 και έφτανα σπίτι μου στις 4.30 (LADA αθάνατο). Μάλιστα μου είχε τύχει να το κάνω και 2.5 ώρες (Αθήνα-Πάτρα), περιφερειακός δεν υπήρχε τότε.
Εδώ τώρα για να πάω στην διπλανή πόλη που είναι το πανεπιστήμιο (σαν να λέμε Χαλκίδα) μου παίρνει μία ώρα ακριβώς από την στιγμή που θα βγώ από το σπίτι (πάω με τρένο).