Ο Νόμος του Μέρφυ

8.8.07

Δεν θα πάμε ποτέ μπροστά (δικτυακά) σαν χώρα ΙΙ.


Το μετάνιωσα και είπα να γράψω κι άλλο ένα ποστ.

Στις προάλλες ο γαμπρός μου έκανε αίτηση για double play υπηρεσία σε γνωστή εταιρία ISP.
Στην αρχή όλα ήταν ΟΚ, ήρθε πολύ γρήγορα και το πακέτο με τον εξοπλισμό (ένα wireless ADSL modem/router με VoIP δυνατότητες, φίλτρα καλώδια κλπ.). Συμπληρώνει την αίτηση που είχε το πακέτο, τη στέλνει, και του κόβουν τη γραμμή του τηλεφώνου, αφού τον έχουν ειδοποιήσει ότι θα κοπεί για 2-3 ώρες.
Το τηλέφωνο ουδέποτε και επανασυνδέθηκε. Μετά από καμιά δεκαριά τηλέφωνα επί μία βδομάδα, ισχυρίζονταν ακόμα ότι
  1. το πρόβλημα πήγαζε από τον ΟΤΕ,
  2. θα έστελναν τεχνικό να ελέγξει και τις συνδέσεις στο σπίτι.
Από αυτά , το πρώτο δεν είμαστε σίγουροι ότι ισχύει, ενώ το δεύτερο επίσης δεν έγινε ποτέ.

Τελικά, μετά από 10 μέρες, αναγκάστηκαν να γυρίσουν πίσω στον ΟΤΕ, γιατί , όχι broadband δεν είχαν, ούτε να πάρουν τηλέφωνο τη μάνα τους δεν μπορούσαν από το σπίτι.

Στείλαμε και e-mail διαμαρτυρίας στην ίδια την εταιρία, το οποίο ανέφερε μεταξύ άλλων ότι θα απευθυνθούμε στην ΕΕΤΤ. Αυτό βέβαια τους το είχαμε ξαναπεί. Δεν ίδρωσε το αυτάκι τους. Η απάντηση ήταν περίπου ... "να πάτε όπου θέλετε να διαμαρτυρηθείτε γιατί δεν φταίμε εμείς για το πρόβλημα σύνδεσης". Δυστυχώς τελικά, την καταγγελία δεν την κάναμε. Ο γαμπρός μου είχε κουραστεί τόσο πολύ από αυτό το θέμα που δεν ήθελε να ασχοληθεί καθόλου πια.

Αφού έχουν γίνει όλα αυτά , παίρνω και ένα περιοδικό τεχνολογίας να ενημερωθώ... τι να δω; παντού μέσα στο περιοδικό διαμαρτυρίες για τους εναλλακτικούς παροχείς τηλεφωνίας. Λένε ότι οι χρόνοι αναμονής είναι απαράδεκτη, και η ποιότητα σύνδεσης όχι η αναμενόμενη.
Όσο "πατάγανε" σε γραμμές του ΟΤΕ, λέγανε πάντα οτι το πρόβλημα που δεν μπορούν να παρέχουν σωστές υπηρεσίες ήταν επειδή ο ΟΤΕ εφταιγε. Τώρα, που δεν ισχύει αυτό, πάλι τα ίδια λένε. Ε, αφού δεν μπορούν να παρέχουν τις υπηρεσίες που υπόσχονται, να το κλείσουν το μαγαζι καλύτερα.
Το περίεργο είναι ότι ξέρω κάποιον που ήταν εξαιρετικά ευχαριστημένος από το double-play μιας άλλης εταιρίας. Τώρα αυτός ή απλά ήταν κωλόφαρδος ή η συγκεκριμένη εταιρία παρέχει όντως καλές υπηρεσίες.

Αυτά. Και περαστικά μας.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Giati re 'si, ti epa8a ego perisi me ton OTE? 2 vdomades mou peire gia na mou girisoun tin grammi se DSL. Kai ka8e mera tilefona, kai mia douleue, mia oxi. Pera ola ta diadikastika pou eixa mple3ei giati to tilefono itan sto onoma tou patera mou. To provlima itan oti oles oi etairies (o OTE ligotero vevaia alla kai autos mesa) itan anetimes nas e3ipiretisoun tetoia zitisi. Giauto kai to allaloum auto. Gnostos mou evale HOL kai meta apo 2 mines to girise se OTE.

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλη ήττα. Βασικά κι εγώ HOL έχω, και είμαι ευχαριστημένος από την ADSL, αλλά από ότι ξέρω η αναμονή για το δίκτυο τηλεφωνίας είναι 3 βδομάδες και άν δουλέψει.

Ανώνυμος είπε...

Ekane to la8os na asxoli8ei me forthnet. Na rwtate gia ayta ta pramata prwta.
Na'kseres posoi erxontai me parapona se mas....(kombos forthnet)