Ο Νόμος του Μέρφυ

15.5.09

Hispanohablante αγάπη μου.


Τι τις θέλω τις εξετάσεις στα ισπανικά; Καλά δεν ήμουνα μέχρι τώρα; Μάθαινα τα ισπανικούλια μου, μιλούσα, πήγα στην Ισπανία, τα μίλησα και με το παραπάνω εκεί με τους Καταλανούς, έμαθα πράγματα για την κουλτούρα τους...

Με τις εξετάσεις σε οτιδήποτε, από τις εξετάσεις για δίπλωμα αυτοκινήτου μέχρι τις Πανελλαδικές μέχρι τις εξετάσεις σε κάθε μάθημα στη σχολή, δεν είχα ποτέ καλές σχέσεις. Πάντα, ενώ ξέρω ότι είμαι προετοιμασμένος, έχω αυτή την εμμονή ότι οτιδήποτε πέραν του άριστου δεν είναι αρκετά καλό για εμένα. Πράγμα που με αγχώνει όσο δεν πάει βέβαια. Αυτό που πολλές φορές επιδεινώνει την κατάσταση, είναι να μην ξέρω από πριν τις διαδικασίες που ακολουθούνται στις εξετάσεις.
Τα τελευταία χρόνια βεβαια η κατάστασή μου έχει βελτιωθεί κάπως: αντιμετωπίζω τις εξετάσεις σαν μια υποχρέωση που έχω. Συνήθως δηλαδή λέω "άντε, να τελειώνουμε επιτέλους!!!"

Ενώ ξέρω ότι κανείς άλλος δεν έχει την απαίτηση να μιλήσω ή να γράψω τέλεια σε μια ξένη γλώσσα που τη μαθαίνω δύο χρόνια μόλις, και μόνο ότι θα έχω κάνει κάποια λάθη θα είναι για μένα σκοτεινό σημείο.

Ευχηθείτε μου καλή επιτυχία λοιπόν. Πάω να εξεταστώ σήμερα προφορικά και αύριο γραπτά. Τα λέμε!

Υ.Γ.:
Η ειδησεογραφία της ημέρας λέει:
"Μικρογραμμάρια κοκαΐνης και ηρωίνης ανιχνεύτηκαν στον ισπανικό ουρανό."

4 σχόλια:

Panagiotis Giannakis είπε...

"..Ενώ ξέρω ότι κανείς άλλος δεν έχει την απαίτηση να μιλήσω ή να γράψω τέλεια σε μια ξένη γλώσσα που τη μαθαίνω δύο χρόνια μόλις.."Και εμείς που μιλάμε τα αγγλικά περισσότερα χρόνια είδαμε προκοπή... Ιδίως άμα πάρεις κανένα τηλέφωνο σε δημόσιες υπηρεσίες...

ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ

Cornholio CyrX είπε...

καλά, δεν παίζει, εκεί μιλάνε αμιγώς "Γαλλικά"... χεχε, ιφ γιου νοου γουατ αη μειν.

Panagiotis Giannakis είπε...

Αϊ ντού, αϊ ντού.
Πώς πήγε τελικά;

Cornholio CyrX είπε...

θα σε παραπέμψω στο καινούριο μου ποστ.