Ο Νόμος του Μέρφυ

12.5.09

Τελικά το γρουσούζεψα

Τι έλεγα πριν από κάμποσες μέρες;

Καλύβια; Αγγούρια καλυβιώτικα μάλλον.

Όχι που θα ξεμπέρδευα έτσι εύκολα.

Και εκεί φίλε μου που όλες οι καταστάσεις γράφουν ότι έχω μετατεθεί σε μια περιοχή, ξαφνικά παίρνω τηλέφωνο και ανακαλύπτω ότι ο λόγος που δεν μπορώ να γραφτώ στο σύστημά τους για να επιλέξω σχολείο, είναι ότι επανυπολογίσανε τα μόριά μου, βγήκαν παραπάνω, και πήγα στην αμέσως πιο "καλή" επιλογή της αίτησής μου: Πειραιά!!!

Από την ώρα που το έμαθα βρίζω τη βλακεία που με δέρνει.
Πάντως ένα είναι σίγουρο: όπου και να πάω πιο κοντά θα είμαι από το εξωτικό "νησί".
Περισσότερα για την εμπειρία μου στο "νησί" τοσα χρόνια σε νεότερο πόστ.

3 σχόλια:

Panagiotis Giannakis είπε...

Για πόσο καιρό θα είσαι εκει?

Maraki είπε...

Δεν λες καλα που δεν σε στειλανε Υπολοιπο Αττικής!!
Ενταξει μακρια ειναι δεν λεω απο εκει που μενετε τωρα αλλα δεν ειναι ειναι και ασχημα ο Περαιας.
Φιλια πολλα και καλη επιτυχια!

Cornholio CyrX είπε...

Πανο: δεν ξέρω, εξαρτάται πότε θα καταφέρω να πάρω την επόμενη μετάθεση. Γι αυτό τραβάω τα μαλλιά μου.

Μαρία: σίγουρα το ότι φεύγω από το "νησί" είναι μια θετική εξέλιξη, όπου και να παω...